Særligt for dyrlæger

Direkte refusion og Sundhedspakke-administration

DIREKTE REFUSION 

Vi har gjort det nemt for jer at finde ud af vores forsikring og dækninger. Skulle I have kunder der forespørger direkte refusion, så kan vi også klare dét, endda ret nemt :-)

Vi har sammensat en vejledning til jer på klinikkerne, således at I kan printe (evt. laminere den) og have den liggende dér hvor det giver mening for jer!

Ønsker I den på PDF, så I kan gemme den og printe den ud, klik hér.

  • Vi har ingen krav om fuldmagt – bliver der alligevel fremsendt en, vil den blive arkiveret i sagen som alle andre dokumenter.
  • Fakturaen fremsendes pr mail til [email protected]
  • Skriv gerne enten i emnefeltet eller i tekst-feltet at fakturaen fremsendes til direkte refusion efter aftale med kunden. I behøver ikke have police nummer, kundenummer hos os eller et eksisterende skadesnummer. Hvis bare navn og adresse er rigtigt på fakturaen, skal vi nok finde frem til kunden.
  • I får et autosvar på at anmeldelsen er modtaget.
  • Vi har en behandlingstid på ca 7-10 arbejdsdage
  • Hvis I ønsker besked på dækning samme dag eller fx inden operation, så send os en mail og skriv HASTER i emnefeltet, så skal vi nok svare ASAP eller ring til os.
  • I kan altid ringe direkte til Alice, der varetager skaderne på tlf: 22 31 46 00, så kan vi sammen afklare dækningen & erstatningen
  • Når sagen er færdigbehandlet, får I en mail retur med erstatningsbeløb og evt rest/selvrisiko beløb der skal afholdes hos kunden. Mailen vil også indeholde faktura nummer samt navn på kunden, vi anbefaler at I gemmer denne mail i tilfælde af uoverensstemmelser, fejl eller lignende, indtil sagen er afsluttet.
  • Overførslen påføres faktura nummer, så I kan finde frem til den i jeres system.
  • Erstatningen bliver overført til jeres CVR-registrerede konto. Hvis der ønskes overført til anden konto, skal dette fremgå sammen med anmeldelsen.

Kort opsummering af vores forsikringer

  • Fast selvrisiko
  • 100% erstatning af resten af det dækningsberettigede beløb
  • Inkluderet er: dækning for receptpligtig medicin & genoptræning
  • Max erstatningssum pr skade eller år på min. 35.000
  • Få race/behandlingsforbehold, se under betingelser på hjemmesiden eller ring til os
  • Inkluderet er 1 stk kejsersnit hvis tævens eller hvalpenes liv er i fare
  • Inkluderet er 2 stk MR/CT scanninger i dyrets liv
  • Der kan nytegnes forsikringer på hunde og katte op til 9 år uden sundhedsattest – ejer skal blot skrive under på at den er sund og rask og ikke har nogen bestående eller igangværende sygdomsforløb.
  • Katte der forsikres inden de er fyldt 6 måneder, får en bonus i form af en ekstra tanddækning uden merpris. Her dækkes bla. FORL/resorptioner.
  • Hvalpe under 6 måneder, der forsikres hos os, har muligheden for at tegne en udvidet forsikring der bl.a. dækker: arvelige ledlidelser samt udvidet tanddækning (Fx mælketænder, tandsygdomme og korrektion af bid)

Summer og selvrisiko indexreguleres- derfor kan de variere.

 

SUNDHEDSPAKKER

Stadig flere dyreejere efterspørger sundhedspakker til deres kæledyr. Vi har udviklet en løsning, der gør det nemt for jer som dyreklinik/hospital, at komme i gang med at lave jeres egne sundhedspakker til klienternes kæledyr. 

De dyrlæger, som vi allerede samarbejder med, fremhæver vores lette administrative modul, som et stort plus. Her kan du sammensætte og sælge sundhedspakker på en let og overskuelig måde, og gennem salg af dem styrke klinikkens/hospitalets loyalitet på et konkurrencepræget marked.


Ordningerne kan tilbydes i kombination med en sygeforsikring til hund eller kat. 


Samtidig vil vi også gøre opmærksom på, at vi udbyder en særdeles attraktiv løsning til den enkelte dyreklinik/hospital til håndtering af abonnementsordningerne.
 
ABONNEMENTSORDNINGEN INDEHOLDER BL.A.:

  • Opkrævning af betalingen hos kunden
  • Brandet ”Kæledyr for Livet” er til fri afbenyttelse for klinikker, der udbyder sundhedspakker gennem os
  • Dyreklinikken/hospitalet sammensætter helt sin egen pakke med indhold og pris
  • Ingen etableringsomkostninger
  • Ingen bindingsperiode i et samarbejde med os
  • Nem sagsgang med den enkelte klinik/hospital
  • Konkurrencedygtig pris på administrationsgebyret

Hvis I endnu ikke tilbyder sundhedspakker, så er der en masse råd og hjælp at hente hos os.

Vil du høre mere om administrationsmodulet og Kæledyr for Livet - 

så kontakt Alice Løfving på telefon 22 31 46 00 eller Louise Ambjørn på telefon 20 90 44 66 

Det ville glæde os at høre fra jer.